BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 29, 2010

haRi yaNg meNggEmbiRakaN♥♥♥

ai ni da mjlis kt skul falah...

"penyampaian anugerah kecemerlangan akademik"
info yg aku taw ialah kna dftr kol 1o..
so,ktoram pm plan kmpl kol 9.30 kt skul..
sume org taw kan umh aku ni jauh..huhu
kol 8.20 aku da b'2lak...
alhamdulillah smpai tepat pd wktunyer...
da la geng2ku yg blom smpai..
tngu la dowang dlu..
ble da smpai cam biaser salam lu..
borak2 n boboks lu..hihihihi
b4 p dewan 2 ktoram p jpa mama zaiha lu..
aku mau byr utangnyer...
n then ktoram pm berangkat ler ke dewan..
smpai jer kt dewan 2 ktoram dftr n salam2 ngm ckgu2..
ckgu pm bw kmi ke tmpt duduk kmi sumer...
lps ktoram duduk 2 da soram ckgu ni mai kt ktoram..
nk taw dye suh wat gp????
dye suh 2kr meja la plak..
adoyai...
ikt jer la apa yg d suruh kam...
n then kna 2kr plak...
ckgu srh pnhkn tmpt ksong 2..
yg t'cicir aku n ucue..
kmi b'2 pm pegi la join mkck2...
huhuhuhhu
borim bangat seyh...
da la xknl...
lam ms yg sma kmi ngah tngu kdatangan umi ucue..
tngu punyer tngu umi ucue pm tiba...
ok la cket kam cz ada org nk borak2..
xda la malu sgt kam,,hihihihihi
slang bbrp mnt mjls pm b'mula..
pengetua bg ucapn..
pnjg lebarrrrrrrrrr..
perut da b'bunyi..mcm2 lgu da neh..hihihi
lps ucpn pngetua pnyampaian anugerah pm b'mula..
b'mula ngam spm n then stpm..
ni la ms yg d tngu2...hihihi
kami sumer djmput mnjamu slera,...
slesai mnjamu slera kami pm m'jlnkn aktvt kmi..
pe lagii...
b'gmbor lerrrrrrrrrrr...
nk wat kenangan lerrrrr....
soram demi soram mau pulang.,.
aku pm mau pulang jgk...
b4 trn dr stage 2 aku dberi kejutan oleh bstprendku...
heheheheheeh..
t'kejut weiiiiiiiiiiii
ucue kasi adiossssssssss..
tq my dear...
t'haru beb...
C.U.D.I.P.T

0 comments: