BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 3, 2010

suka sukie...

da lama xmencoret kt cni..
hohoho...
actly,
borim tahap gaban neh!
bgn2 tdr tgk umateku da xda...
xtaw p mn....
xhabaq kt cheq pm..
hmmmm

smale chat ngm seniorku..
dye pngl aku cubby...
adddoiiii...
terkezut gue...
biasernye kwngkawan ajer yg pngl daku cm 2...
aiiiyyyyaaaa.....
aku ty abg 2 nmpak ka cubby??
dye jwb:a'aa mmg nmpk r..huhuhu
ble ms lak abg nie tgk aku???
hmmmm
musykil2....
aku pm ckap...nk kna diet neh...
abg 2 pm ckap diet byk2 k..
sem dpn bw imej baru...
ayyyyaaaaa......
insyaAllah la abg weiiii
heheheehheheheh

lau duk umah ssh la nk diet...
lau duk u xpe...
ni pm da 1mngu i x mam nasi taw...
oyeehhhh....
berjaya gak xsumbak nasi...
hihihihihihihi
xmam nasi pm mam bnda len...
tomyam&sup....
heheheh
kuey teow tomyam@sup....
mee kari...
laksa...
ni je menu...
kdg2 i sumbak megi jer...
hahahahahahah

ni idea k.yana la xmau mam nasi....
heheheheh...
bgs gak...
ktoram wat perjanjian..
sape beli nasi time p cafe kna blnja cz da langgar perjanjian~~~~
hahahahahahahaahh
bez gak perjanjian nie....

perjanjian ngm zana lak..
ktoram janji xmau kapel lam 4taun nie...
antara aku n zana sape kapel lu kna blnja KFC...
hahahahah...
bezzz woooo....
zana~~~cpt kapel 6t u blnja i mkn KFC...
ngeeee~~~~
(^__^)

2 my prend~~~~insyaAllah aku akn berpegang pd janji!

0 comments: